Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Čitaš/Nečitaš

Opis bloga
Stvoren za promociju pivske kulture u Hrvatskoj!
pivo

Istovremeno i promocija vlastite kolekcije čaša!

Broj čaša i krigli u mojoj kolekciji =607

RSS

U slučaju da vam stoji koja čaša viška u regalu kontaktirajte me sa slikom(čaše) pa se dogovorimo oko primopredaje! HVALA
a COLD beer

zauzvrat bit ćete zabetonirani u mom sjećanju dokle got armatura ne bude pojedena od strane najdražeg mi druga pive, alkoholom nabijene podrazumijeva se!

mail: beerlover.nikica@gmail.com

Opsesivno kolekcionarstvo! -sve o mojim čašama!

OBVEZATNO ŠTIVO za svakog pivoljupca:


o Vodi i njezinom značaju u pivskoj industriji!
o Hmelju i njegovim umirujućim učincima!
Pravilna degustacija piva -naučite jednom zauvijek!
Prehrambene vrijednosti piva!
Uputstva za pivopije u nesreći!

Odgovori na vječito pitanje- Koje pivo naručiti?
cry

Koje pivo naručiti? #3
Koje pivo naručiti? #2
Koje pivo naručiti?

Piva koja sam do sad opisao:
#36Budweiser Budvar Premium Dark lager -Tomislav, puno bolji izbor!
#35FRESSSH by Ožujsko -svježe, za ljeto!
#34Stella Artois -možete vi to i bolje!
#33Leffe Blonde/Brune Blonde pivo za zahtjevnije, Brune za manje zahtjevne pivoljupce!
#32Tripel Karmeliet -trostruko sladno pivo od ječma, pšenice i zoba!
#31Duvel -Belgian golden ale!
#30Osječko pivo -na žalost ništa od iznenađenja!
#29Gösser tamni -nadam se da ga ne će ukinuti!
#28Staro češko -prosječno, neiskorišten potencijal!
#27Osječko crno! -nije crno, al je pitko!
#26Pilsner Urquel -izvorni i najbolji!
#25Budweiser Budvar -lagano i svježe, izvorno Češko pivo.
#24Črni Baron -pitko i tečno. TOČKA.
#23Bavaria 8,6 -samo alkohol, ništa više!
#22Murphy's Irish Stout -bez premca! Najbolji stout ikad!
#21Erdinger Champ -kreirano za pijenje direktno iz boce!
#20Desperados -pivo kojem je potrebna Tequila da bude zanimljivo!
#19Löwenbräu original -pivo sa Njemačkom tradicijom!
#18Laško Club! -pivo s naglaskom!
#17Foster's Australian beer! -osvježenje za dosadno tržište!
#16Tuborg Green! -zgodan imidž, loše pivo!
#15PAN -pivo moje rane mladosti!
#14Laško pivo Zlatorog -pivo najstabilnije arome!
#13Karlovačko svjetlo pivo! -and the Oscar goes to...
#12Ožujsko STRONG -puno bolja inačica inače loše žuje!
#11Beck's -svježe, ali ne i posebno!
#10K plus pivo -no coment!
#9Guinness i njegove odlične inačice!
#8Amarcord La Putena -pivo jedinstvene povijesti!
#7Palm Special -belgijski posebni ale!
#6Harp -razočaravajuće iskustvo!
#5Kilkenny -uvijek siguran izbor!
#4žuja -NIJE zakon!
#3Erdinger Pikantus -vrhunsko stout pivo!
#2Tomislav -legenda hrvatske pivarske industrije!
#1Velebitsko -jedinstveno hrvatsko pivo!

Kolege kolekcionari
Kao dokaz da nisam baš tolko usamljen u ovom hobiju, ovdje prikazujem slike kolekcija svojih kolega uz čiju pomoć i moja kolekcija raste!

#1 Uroš Radmanović - Beograd
http://krigla.page.tl/

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



#2 Miško Tomić - Beograd


Misko kolekcija 1


Misko kolekcija 2


Misko kolekcija 3


Misko kolekcija 4



STARE SLIKE MOJIH ČAŠA!!!
-da se prisjetite kako je sve počelo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fuck Milk! Got beer?

nekoliko sitnica o meni
Beer Revolutionary

spol: (proud to be) Male
dob: 25.
mob:posjedujem
e-mail: beerlover.nikica@gmail.com
visina: nedavnim mjerenjem utvrđeno je 189 cm
težina: 83 kg - udebljah se preko praznika - konstantno radim na apolonizaciji pred ljeto
moš mislit, prođe ljeto, stigla zima, vaga kaže 84
njami & party
status:
neoženjen;
nezaposlen;
student medicine;
živim na grbači roditelja;
u slobodno vrijeme čitam, pišem;
amaterski se bavim novinarstvom;
nisam neki pretjerano sportski tip, njime se bavim baš toliko koliko je potrebno kako ne bi do izražaja došla moja ljubav prema božanskom piću PIVU...
obožavam PIVO!!!
najbitnija SITNICA o meni-STRASTVENI sam kolekcionar PIVSKIH čaša i krigli!
Jesam li spomenuo da obožavam pivo? smokin

Što beerlover čita:

10.04.2006., ponedjeljak

PIvo dana! Osječko pivo!

Prošlo je punih mjesec dana od kad sam recenzirao Osječko crno. Bilo je tada riječi o svim osobinama ovog piva, al' ipak ću za početak istaknuti misao vodilju koja je ostala grickati u podsvjesti. Zaključak za kraj jest da ovo pivo definitivno više nikad ne ću popit, al' ću ipak kušati svjetlo Osječko. Zašto? Jesdnostavno, ako je napola toliko pitko k'o ovo pivo, a bez ikakvih umjetnih bojila il' industrijskih dodataka, moglo bi biti jako ugodno iznenađenje! Taj zaključak zahtjevao je zadovoljštinu, koju je dobio ovom recenzijom.

Ovaj put pucam direktno. Nema više okolišanja ni diplomatskih tekstova. Pun mi je kufer pisanja i pijenja o prosječnim pivama, al' velik je problem činjenica da je naše tržište prepuno prosječnih piva! Ljudi masu puta pojma nemaju što piju pa pivari ne moraju muku mučiti da bi proizveli nešto kvalitetno što bi držalo i cijenu i kvalitetu i konzumenta-pivopiju! Zbog te silne nezainteresiranosti i neupućenosti, stradavaju mlade nade pivske kulture-mi! To je razlog zbog kojeg postoji ovaj blog i, ako sam se ikad dvoumio nastaviti pisati ili ne, onda je ovaj post definitivni NE tom pitanju! Bilo bi vrijeme da se svi mi skupa povučemo iz pasive i krenemo u aktivno življenje koje će podrazumijevati borbu za naša prava i ponajprije borbu za ispunjenje naših prohtjeva i zahtjeva! Ne počnemo li s bojkotom loših proizvoda, ne ćemo dobiti bolje, a to nikome nije u interesu!

Nakon ovog, skoro političkog govora, možemo nastaviti sa objektivnom raspravom o Osječkom pivu. Započelo je s prisjećanjem na Osječko crno, logično je da odatle i nastavim. Zbog lakoće i pitkosti "crne inačice" i zbog činjenice da ono pivo ne obiluje karakteristikama ni tamnog, a kamoli crnog piva, stvarno sam bio uvjeren da će svjetlo pivo, o kojem je sad riječ, biti pravo malo otkriće. Od svih tih očekivanja, ispunjeno je ostalo samo jedno-jedina sličnost koja povezuje crno i svjetlo pivo jest boca sa drugačijom etiketom!

Sve kvalitete crnog piva izgubile su se negdje po putu. Boja je preloša! Ovo je jedno od onih piva za koja ne želite čašu, a ako je već dobijete nadajte se, da je od kamenca toliko nagrižena, pa kroz nju ne ćete morati ubijati oko ovom bojom. Užas živi, presvjetla žuta boja zaista nema nikakve veze sa zdravim razumom kad se mora povezivati sa lagerom. Od silnog spektra prekrasnih boja koje mi padaju na pamet kad pomislim na lager, oni su odabrali jedinu koju nikad u životu ne bih poželio vidjeti u čaši! Srećom, bilo je hladno, inače ne bi bilo ništa od ove recenzije. Nakon prvotnog šoka, nastavio sam dalje. Sljedeće što gledam je kruna, a što reči za lager i krunu... K'o da ja plešem balet il prevodim vjerske spise sa Kurdmenistanskog na Svahili, prava je kalvarija pronać lager koji ima kvalitetnu i još k tome postojanu krunu. Kako toga nema skoro nigdje, ne ćemo cjepidlačiti sa zahtjevim i idemo dalje.

Dolazimo na moju omiljenu kategoriju, a to je aroma. Tu sam očekivao najviše. Čak i nakon početnih što očekivanih, što neočekivanih razočaranja, još uvijek sam se nadao, al nada je kurva, a meni je mama zabranila da se s takvima družim. Zato i jesam tu gdje jesam, kad mamu ne slušam... Sladnost i nedefinirana hmeljnost sve je što mi pada na pamet. Od silne inspiracije za izražajnim konstrukcijama, od želje za igrom riječima, ostajem bez ijedne i ne mogu dalje. Grozno je kad vam ponestane riječi i to definitno ne znači ništa dobro. Ovo pivo je doslovce prazno! Bez ijedne osobitosti! No, uzmemo li u obzir da je sa mnom to isto pivo kušao i kolega, koji istini za volju i nije neki znalac-Tuborg green mu je omiljeno pivo, ako ne tražite aromu ovog piva, ne će vas razočarati. Teško vas može razočarati nešto što ne očekujete, al će zato svatko željan iskustva i užvanja ostati praznih ruku!

Premda je red da se miris opiše na samom početku, nerijetko se otpušta tek pred sam kraj ispijanja piva. Problem leži u temperaturi na kojoj se on optimalno otpušta, a to je rijetko 4°C. Zato morate strpljivo čektati i detaljno proučiti sve ostale osobine prije nego dođe miris na red. Problem nastupa kad nakon dvadesetak minuta detaljne analize shvatite da miris još uvijek ne možete definirati. Tada se zapitate, a odgovor je jednostavan. Ili ga nema, ili je toliko loš da ga ne želite osjetitit, a moj je nos već svakakva sranja osjećao! Zanemarimo li sve molekule zraka koje bi nas mogle odvest na krivi trag, možda se negdje iza silnog ništavila nagovješta nekakav miris blage sladnosti, no to zapažanje bi zaista moglo biti produkt mog slinog naprezanja za nešto osjetiti! Ali, ako već moram nešto napisati, onda bi nekakav sladni miris tome mogao odgovarati. Mala napomena, ako želite osjetiti pravi sladni miris, kušajte Budweiser Budvar, nakon toga uzmite čašu s Osječkim i prolijte je u wc i nastavite piti Budvarov Budweiser!

Za kraj jedna jako bitna stvar, a to je promjena arome s vremenom i odstajanjem piva. Dovoljno vam govori kad vam velim da sam zadnja dva gutljaja, ako ne i tri, izlio u wc. Ipak ću vas malo i time gnjaviti, tako da jednom zauvijek zapamtite da OVO PIVO PITI NE SMIJETE! Pred kraj postaje blago kiselkasto, pa još malo kiselkastije, sve do trena kad se zapitate dal to pijete pivo il tjednima odstajalo mlijeko sa usmrđenom ribom u njem! Nakupi se nekakvih kemikalija i kiselina zbog kojih vam se život zgadi. Izlijte ga prije tog lošeg finiša il još bolje, odustajte od kupnje! Radije prošvrljajte po prijašnjim recenzijama i pronađite pivo koje će vam više odgovarati, jer ovo bi bilo bacanje novaca u vjetar, gore nego da pušite! Jesam li vam ikad rekao da sam nepušač? E pa sad i to znate. Cigareta bi mi oduzela oštrinu osjetila okusa i mirisa, a tko bi vam onda pričao o "sladnom" mirisu Osječkog piva...

Jesmo li opet nešto naučili? Budite mi lijepi i zdravi i pijte i volite pivo!

Cheers
smokin
- 08:30 - Još čekaš??? (36) - treba ti nešto za pod čašu - #